کیا سرویس

خدمات و قطعات کیا و هیوندای

کیا سرویس

خدمات و قطعات کیا و هیوندای

بهترین اسپری داشبورد

تمیز کردن داشبورد ماشین، به اندازه تمیز کردن بدنه بیرونی مهم است. برای این امر می توان از انواع اسپری داشبورد یا پولیش داشبورد استفاده نمود. اگر شما هم جزء افرادی هستید که به تمیزی خودروی خود اهمیت می دهید، قطعاً با انواع مختلف این محصولات آشنا هستید. به طور معمول اسپری های داشبورد برای براق نگه داشتن و بهداشتی نگه داشتن سطح داشبورد خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات جدای از بازگرداندن ظاهر جدید به داخل کابین خودرو، سرسخت ترین لکه ها را از بین می‌ برند.

افرادی که به دنبال محصولی با قدرت براق کنندگی فوق العاده بالا هستند، می توانند از اسپری داشبورد کاسپین و پولیش داشبورد کاسپین استفاده نمایند. این اسپری ها علاوه بر اینکه پاک کننده داشبورد هستند، به جوان نگه داشتن ظاهر داخلی خودرو نیز کمک شایانی می نمایند. اسپری داشبورد خودرو کاسپین، به سبب عملکرد بالا و ماندگاری طولانی مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.

این اسپری داشبورد، این امکان را به شما می دهد که به راحتی کثیفی و گرد و غبار را از روی داشبورد خودرو خود پاک نمایید. علاوه بر آن، این محصول آلاینده ها را از پلاستیک داشبورد خودرو حذف می کند و موجب بهداشتی نگهداشتن محیط داخل کابین می شود. مکانیسم پاشش و اسپری نمودن این محصول بر روی سطح داشبورد، به خوبی عمل می کند. به همین دلیل هم برای به دست آوردن نتیجه بهتر، نیاز به اسپری بیش از حد ندارید بلکه تنها با چند بار اسپری کردن این محصول، می توانید محیط داخلی خودرو خود را براق نمایید.

تاثیرات اسپری داشبورد بر فضای داخلی خودرو بسیار زیاد است؛ بنابراین افرادی که به دنبال جذابیت بیشتر فضای داخلی کابین خودرو هستند می توانند این محصول را انتخاب نمایند.

 

  

مزایای استفاده از پولیش داشبورد

پولیش داشبورد محصولی است که با ترکیبات خاص تولید شده و به فضای داخلی خودرو جلوه ی بسیار بهتری می دهد. تمیز کردن داشبورد خودرو با استفاده از محصولاتی به غیر از پولیش یا اسپری داشبورد، ممکن است موجب محو نمودن رنگ اصلی داشبورد خودرو شود. بنابراین توصیه می شود که برای تمیز نمودن این قسمت از خودرو حتماً از پولیش داشبورد یا اسپری آن استفاده گردد. مزایای استفاده از این محصول عبارتند از:

  • کاهش گرد و غبار و حذف آلاینده های انباشته شده بر روی داشبورد
  • براق نمودن سطح داشبورد بدون تغییر رنگ
  • پوشش دادن شکستگی های موجود بر روی داشبورد
  • کاهش آسیب های ناشی از اشعه ماورا بنفش خورشید

 به سبب مزایای فراوان پولیش داشبورد، در بیشتر مواقع از این محصول برای تمیز کردن داخل خودرو استفاده می‌ شود. در واقع می توان گفت که اسپری پولیش های خودرو از محصولات مراقبت از خودرو در بازار هستند که عامل اصلی درخشندگی سطوح پلاستیکی کابین خودرو می باشند. این محصولات رایحه های بسیار متنوعی دارند که سبب خوشبوتر نمودن کابین خودرو هم می شوند.

 

 

نکات مهم به هنگام استفاده از اسپری های داشبورد

هنگام استفاده از اسپری داشبورد برای خودرو، بهتر است که سطح داشبورد کاملاً تمیز باشد. وجود گرد و غبار به هنگام اسپری کردن، موجب کدر شدن سطح داشبورد می شود. بهتر است به هنگام استفاده از این محصول، اسپری از فاصله نیم متری بر روی داشبورد اسپری شود. همچنین در زمان استفاده از اسپری داشبورد یا پولیش داشبورد، حتماً باید درب های خودرو باز باشد و تهویه مناسبی ایجاد شود. خرید برندهای معتبر از اسپری های داشبورد نیز، سبب ماندگاری آنها بر روی داشبورد می شوند. یکی از بهترین نوع این محصولات، اسپری داشبورد کاسپین است که ما به شما توصیه می کنیم این محصول را برای خودرو خود انتخاب نمایید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد