کیا سرویس

خدمات و قطعات کیا و هیوندای

کیا سرویس

خدمات و قطعات کیا و هیوندای

خرید ردیاب ماشین

فناوری Gps خودرو امروزه نقش زیادی در زندگی ما ایفا می‌کند. بسیاری از ما هر روز از آن استفاده می کنیم. اما آیا واقعا آن را درک می کنید؟ و آیا می‌دانید چگونه از ردیابی GPS برای بهبود کارایی خودروی خود بیشترین بهره را ببرید؟

مدیران ناوگان حمل و نقل از ردیاب ماشین به صورت روزانه برای پیگیری ناوگان و سایر دارایی‌های خود استفاده می‌کنند. آنها می‌توانند اطلاعاتی را دریافت کنند که به آنها در حل مسائلی مانند انطباق، کارایی و ایمنی کمک می‌کند. اما چگونه این اتفاق می‌افتد؟ ردیابی GPS چیست و چگونه کار می‌کند؟



GPS خودرو چیست؟

 GPS که مخفف عبارت Global Positioning System می‌باشد، امروزه در اکثر خودروها می‌توان مشاهده نمود. این سیستم متشکل از مجموعه‌ای از ماهواره‌ها است که دائما به دور زمین می‌چرخند. همچنین دارای دستگاه‌هایی هستند که به تعیین مکان یک شی یا یک فرد کمک می‌کنند. این فناوری در ابتدا در دهه 1960 برای کاربردهای نظامی توسعه یافت. سپس در سال 1983 برای استفاده عموم مردم به بازار عرضه شد و پیشرفت‌ها و موارد استفاده در طول دهه‌ها افزایش یافته است. امروزه، جی پی اس ماشین کاربردهای زیادی دارد. این کاربردها از تمرینات و عملیات نظامی گرفته تا کمک به مسیریابی رانندگان می‌باشد.

جی پی اس خودرو به یک وسیله ردیاب نیاز دارد که در یک خودرو، روی یک سوکت نصب شده باشد یا توسط شخص استفاده شود. سپس این وسیله ردیاب، اطلاعاتی را در مورد مکان وسیله نقلیه مورد نظر ارائه می‌دهد. همچنین به صورت آنلاین حرکات بعدی آن وسیله را گزارش می‌کند. یک دستگاه جی پی اس ماشین می‌تواند مسیر حرکت خودرو و همچنین اعلام وضعیت ترافیک منطقه را گزارش می‌کند. همچنین مدت زمان توقف وسیله نقلیه را نیز می‌تواند گزارش کند.


 

از کجا ردیاب ماشین خریداری کنم؟

یکی از سوالاتی که اکثر کاربران هنگام خرید ردیاب خودرو دارند، این است که از کجا خریداری کنیم؟ جی پی اس خودرو یکی از محصولاتی است که برای خرید آن باید تحقیقات زیادی انجام دهید. اما یکی از فروشگاه‌هایی که می‌توانید از آنجا ردیاب ماشین بخرید، فروشگاه کیاسرویس می‌باشد.

این فروشگاه به صورت آنلاین اقدام به فروش محصولات خود می‌کند. همچنین در صورتی که مشکلی برای خودروی شما پیش بیاید، تنها با یک تماس، متخصصان خودروی شما را در محل مورد نظر شما تعمیر می‌کنند. همچنین شما برای خرید جی پی اس خودرو از کیاسرویس راه چندان سختی ندارید. تنها کافیست به سایت این فروشگاه مراجعه کرده و از قسمت دسته بندی محصولات اقدام به خرید نمایید.

 

مزایای خرید از کیاسرویس

شما برای خرید هر محصولی مثل Gps خودرو، دو راه دارید. یا به صورت آنلاین خریداری نمایید یا به صورت حضوری. امروزه با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های اینترنتی بسیاری از مشتریان از خرید آنلاین واهمه دارند. اما کیاسرویس با سابقه طولانی در زمینه فروش محصولات و ارائه خدمات به مشتریان عزیز، یکی از آنلاین شاپ‌های موفق و معتبر در این زمینه است. همچنین با توجه به این موضوع که کیاسرویس متخصص فروش و تعمیر قطعات خودرو می‌باشد، مطمئنا محصولات مناسب و درخوری نیز به فروش می‌رساند. از دیگر مزایای خرید جی پی اس خودرو از کیا سرویس می‌توانیم به قیمت مناسب این محصولات در این فروشگاه اینترنتی اشاره کنیم. در صورت نیاز به نصب ردیاب برای خودرو های کیا یا هیوندای از کیاسرویس تنها کافیست وارد وبسایت این فروشگاه شده و ثبت نام فرمایید.

جی پی اس اسمارتچ VT05 یکی از برند های بسیار مناسب این فروشگاه می باشد. ردیاب vt05 از نوع بدون شنود می باشد و دارای قابلیت های بسیاری می باشد که تمامی ویژگی های آن را می توانید در وبسایت فروشگاه مشاهده نمایید