کیا سرویس

خدمات و قطعات کیا و هیوندای

کیا سرویس

خدمات و قطعات کیا و هیوندای

همکاری HYUNDAI MOTOR با گروه RIMAC

گروه هیوندای موتور برای سرمایه گذاری 80 میلیون یورو در Rimac Automobiliسرمایه گذاری کرده است

هیوندای موتور برای سرمایه گذاری 64 میلیون یورو؛ کیا موتورز برای سرمایه گذاری 16 میلیون یورو

شرکت ها تا سال 2020 با نمونه های اولیه EV و FCEV با کارایی بالا همکاری می کنند

همکاری جدید برای ارتقاء وضعیت گروه به عنوان تغییر دهنده بازی در Clean Mobility

 

SEOUL/ZAGREB, May 14, 2019 - Hyundai Motor Group و Rimac Automobili (Rimac) از همکاری استراتژیک با هدف تقویت تلاش های گروه برای پیشبرد بازار وسایل نقلیه الکتریکی با کارایی بالا و ارتقاء جایگاه آن به عنوان تغییر دهنده بازی در تحرک پاک خبر داده اند.

 

طبق مشارکت جدید ، شرکت هیوندای موتور و شرکت کیا موتورز برای سرمایه گذاری ترکیبی 80 میلیون یورو در Rimac به ترتیب 64 میلیون و 16 میلیون یورو سرمایه گذاری می کنند. این شرکت ها با هم همکاری خواهند کرد تا نمونه های اولیه ای را برای نسخه برقی خودروی مفهومی اسپرت میانجی خودروی هیوندای موتور و یک وسیله نقلیه الکتریکی با کارایی بالا با هدف تولید هر چه زودتر به بازار ارائه دهند.



ایوزون چانگ ، معاون اجرایی گروه موتور هیوندای گفت: "Rimac یک شرکت نوآورانه با قابلیت های برجسته در وسایل نقلیه الکتریکی با کارایی بالا است." ریشه راه اندازی آن و تجربه فراوان همکاری با خودروسازان همراه با توانمندی های تکنولوژیکی ، باعث می شود تا ریماک شریک ایده آل برای ما باشد. ما منتظر همکاری با Rimac در راه تمیز کردن تحرک هستیم. "


مات ریماک ، بنیانگذار و مدیرعامل Rimac Automobili گفت: "ما از دیدگاه گروه هیوندای موتور و همچنین ابتکار عمل سریع و قاطع بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ایم." ما معتقدیم که این مشارکت فناوری حداکثر ارزش را برای شرکت ها و مشتریان آنها ایجاد می کند. Rimac هنوز جوان و نسبتاً کوچک است اما یک شرکت با رشد سریع است. ما یک سرمایه گذار و فن آوری قوی در Hyundai Motor Group می بینیم و معتقدیم که این همکاری می تواند موقعیت ما را به عنوان تأمین کننده لوازم الکتریکی ردیف -1 در صنعت شارژ کند. "


Rimac
در سال 2009 توسط Mate Rimac به عنوان یک پروژه گاراژ در کرواسی با چشم انداز ساخت خودروی اسپرت قرن بیست و یکم تأسیس شد. از آن زمان به سرعت به یک نیروگاه فناوری تبدیل شده است و تخصص آن از نیروگاههای برقی با کارایی بالا گرفته تا فناوری های مختلف کنترل و سیستم های باتری است.


هیوندای موتور گروه برای تحقق برنامه برق خود که شامل استقرار 44 مدل سازگار با محیط زیست تا سال 2025 می باشد ، مشارکت خود را برای ایجاد قابلیت های تحقیق و توسعه موجود ، که شامل استقرار 44 مدل سازگار با محیط زیست تا سال 2025 است ، اعمال می کند. مدل های با کارایی بالا مانند i30N و Veloster N از زمان عرضه آن در سال 2015.

توماس Schemera ، معاون اجرایی رئیس و رئیس بخش محصولات هیوندای موتور گفت: "ما می خواهیم وسایل نقلیه با کارایی بالا بسازیم که نه تنها سریع و قدرتمند باشند بلکه بیشترین انتظارات مشتریان را نیز به عنوان ماشین رویاهای خود برآورده می کنند." "هدف ما محبوبیت وسایل نقلیه برقی و ایجاد ارزش های اجتماعی از طریق فناوری در سطح جهانی و نوآوری در عملکرد است."


درباره Rimac Automobili
Rimac Automobili در سال 2009 توسط Mate Rimac (سپس 21 سال در سال) تاسیس شد و اولین ماشین الکتریکی شکسته Guinness-World-Record را در یک گاراژ تبدیل کرد. امروزه ، Rimac برای بسیاری از شرکتهای جهانی اتومبیل سازی سیستم های الکتریسیته کلیدی را تولید می کند و در عین حال ، نوار عملکرد EV را با هایپر برقی های الکتریکی خود بالا می برد. این نیروگاه فناوری که دارای دفتر مرکزی در حومه زاگرب کرواسی است ، امروز بیش از 500 نفر را با برنامه هایی برای رشد قدرتمند آینده استخدام می کند. این شرکت به طور عمودی با بسیاری از مؤلفه های تولید شده در خانه ادغام شده است. چالش بعدی پیش رو رشد از تولید کننده کم حجم قطعات کاملاً پیچیده برقی ، به یک منبع تأسیس شده درجه 1 برای صنعت است. در امکانات جدیدی که هم اکنون در حال انجام است ، Rimac در حال برنامه ریزی خطوط تولید جدید با حجم بالا برای بسته های باتری ، سیستم های پیشرانه و تولید هایپرکار C_Two از سال 2020 است.

درباره گروه موتور هیوندای
Hyundai Motor Group یک شرکت جهانی است که زنجیره ای ارزشمند را بر اساس خودرو ، فولاد و ساخت و ساز ایجاد کرده و شامل لجستیک ، امور مالی ، IT و خدمات می باشد. با حدود 250،000 کارمند در سراسر جهان ، مارک های خودرو گروه شامل Hyundai Motor Co. و Kia Motors Corp است. مسلح با تفکر خلاق ، ارتباطات تعاونی و اراده یابی همه چالش ها ، ما در تلاش هستیم تا آینده ای بهتر برای همه ایجاد کنیم.